fredag 12 mars 2010

burk med virkat lock och ros


Så ja! Nu sitter jag här igen i nattens sena timmar, just hemkommen från en jättetrevlig tjejmiddag i Kallinge hos en tjej som heter Ylva. Så nu är man mätt och belåten om än middagen inte passade mig precis. Ni undrar säkert varför, jo det var köttfärspaj , äter ju inte kött=(( Men där fanns sallad och annat gott så det ordnade sig =)). jag hadde med mig en liten present till Ylva, burken som är på bilden med nybakat knäckebröd i, visst är den söt. Det var nästan att jag inte fick med mig Hedvig och Willy hem, Ylva ville behålla dom . Men dom fick åka med hem, får väl virka några till en annan dag. Nu går ögonen ihop ,Så jag får tacka för mig. Natti Natti

3 kommentarer:

  1. En sån present vill jag också ha =))))
    Jättefin burk..... och som grädde på moset.... dina underbart goda knäcke!! Kan tänka att Ylva blev glad!
    kram (du sover väl ;) )

    SvaraRadera
  2. Hej lilla du! Du ska få en sån present nån gång=)) jag sov länge idag, precis slut efter allt skratt med Eva.

    SvaraRadera
  3. Ja jisses vad vi skrattade i bilen hem=) Men det va ju för att Hedvig o Willy flaxade omkring där bak o vägrade sätta på sig bälterna. Kan tänka mig att du hade en del fjädrar runt dig som flög omkring på hemvägen=)) De va ju så uppspelta..tro de drack för mycket vin=))

    SvaraRadera